Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Żona wędkarza mówi do męża:
- Nie sądzisz kochanie, że najbliższy weekend powinniśmy jakoś przyjemnie spędzić?
- Dobrze - odpowiada wędkarz.
- W takim razie ja pojadę na ryby, a ty wybierz się z dziećmi do swojej mamy.

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Trwa ''wojna'' między okręgami

Wojna między okręgami leszczyńskim a poznańskim trwa nadal. Żenujący jest fakt, że wszystko to dzieje się pod przyzwoleniem ZG PZW w Warszawie. Na stronie okręgu poznańskiego pojawił się artykuł, którego autorem jest prezes ZO PZW Poznań Józef Musiał. Przedstawione jest w nim stanowisko poznańskiego zarządu, bo chyba nie wędkarzy, których on reprezentuje. Prezes powołuje się tu na decyzję ZG PZW i uzasadnienie. Przypominamy, że oficjalne pismo w tej sprawie i żadne pisemne uzasadnienie się do tej pory nie ukazało. Sugestia, że okręg leszczyński działa na szkodę swoich wędkarzy nie jest stwierdzeniem, które jakby chciał tego autor padło ze struny Prezydium ZG PZW a tylko opinią prezesa na ten temat. Formułowanie w ten sposób tekstu jest także raczej chwytem propagandowym mającym wmówić wędkarzom, że opina i uzasadnienie pana prezesa ZO PZW Poznań jest tożsama z opinią władz ZG PZW.  Dopóki nie ukaże się oficjalny dokument z decyzją i uzasadnieniem Prezydium ZG PZW poniższy tekst należy uznać wyłącznie jako opinię i stanowisko władz okręgu Poznań. a właściwie pana prezesa ZO PZW Poznań. Swoją drogą to do czego dopuszcza się obecnie wewnątrz PZW, zdaniem naszej redakcji jest przerażające. Nie ma nawet słów by to skomentować...makiawelizm w czystej postaci.

 

 

''Stanowisko w sprawie skargi Okręgu Leszczyńskiego  

Skarga Okręgu Leszczyńskiego kierowana do ZG jest kierowana nie w interesie wędkarzy. Okręg leszczyński działa na szkodę własnych wędkarzy. Występują ze skargą nie w ich obronie; lecz we własnym interesie.

Uzasadnienie:
- po pierwsze Zarząd Okręgu w Poznaniu działając w interesie głównie wędkarzy leszczyńskich zlikwidował w 2010 r, Zakład Rybacki Osieczna gdzie odpłatność za wędkowanie w 2009 roku przekraczała kwotę 170, - zł. I wynosiła na cały rok 310 zł. Wody zakładu stały się wodami ogólnodostępnymi.
- po drugie okręg poznański podpisał w 2010 roku porozumienie z okręgiem leszczyńskim na mocy, którego wędkarze leszczyńscy mogli bez dodatkowych opłat wędkować nie tylko na wodach Osiecznej, lecz na obszarze całego okręgu poznańskiego.
- po trzecie wpływy, jakie uzyskiwał okręg poznański z Zakładu w Osiecznej grubo przekraczały kwotę 800 tyś zł, natomiast okręg leszczyński w 2010 roku zrekompensował to kwotą zaledwie 400 tyś zł. Niedobór środków powstały z tego tytułu musieli przejąć wędkarze poznańscy poprzez wzrost drastyczny składki okręgowej z 74, - zł na 96, - zł.
- po czwarte w 2011 r., kiedy to zaczął obowiązywać podatek VAT w wys. 23 % okręg leszczyński wycofał się z porozumienia uznając, że żądania okręgu poznańskiego zwiększające kwotę porozumienia o obowiązujący podatek są zbyt wygórowane. Wędkarze leszczyńscy opłacali w tym roku składkę okręgową okręgu poznańskiego w takiej samej wysokości jak wędkarze poznańscy tj. 96, - zł. Wpływy zaś od wędkarzy leszczyńskich nie przekroczyły 500 tyś zł.
- po piąte w 2012 r. Zarząd Okręgu w Poznaniu poszedł dalej podejmując uchwałę o udzieleniu między innymi wędkarzom leszczyńskim ulgi w składce okręgowej w wys. 50% tj. 55, - zł. Uzyskując w tym roku wpływy od wędkarzy leszczyńskich zaledwie niecałe 400 tyś zł.
- wreszcie po szóste przez wszystkie te lata Zarząd okręgu w Poznaniu zabiegał głównie w interesie wędkarzy o połączenie okręgów, co umożliwiłoby wędkarzom leszczyńskim opłacanie jednolitej składki okręgowej, która dodatkowo mogłaby ulec zmniejszeniu gdyż opłacałoby ją więcej wędkarzy. Jednak zarówno działaczom Zarządu Okręgu w Lesznie jak i pracownikom biura nie było to na rękę, prawdopodobnie bali się utraty przywilejów i wynagrodzeń.

Ostatnie próby integracji Okręgów podjęliśmy na wspólnym posiedzeniu Prezydiów Okręgów Kaliskiego, Leszczyńskiego i Poznańskiego w dniu 22 lipca br. Jednak Okręg Leszczyński się wycofał przesyłając, zamiast rozmów, protokół z posiedzenia swojego prezydium, w którym stwierdził, że nie będzie prowadził w tej sprawie dalszych rozmów.

Wobec powyższego okręg poznański po wielu latach przestał być dobrym wujkiem i stał się be, bo podjął słuszne ekonomicznie uzasadnione decyzje. Podjął dwie Uchwały.

Pierwsza o odpłatności okręgu leszczyńskiego w przypadku porozumienia w kwocie 650 zł brutto, wówczas wędkarze leszczyńscy za darmo uzyskaliby zezwolenie na wędkowanie na wodach ogólnodostępnych okręgu poznańskiego. Lecz okręg leszczyński nie wykazał ze swej strony żadnej inicjatywy w sprawie porozumienia.

Druga umożliwiająca wędkarzom okręgu leszczyńskiego wykupienie zezwolenia na wędkowanie na rok 2013 w wys. 170, - zł brutto. W kwotach obu Uchwał mieści się obowiązujący okręg poznański VAT.

Obie uchwały są zgodne z Uchwałą Nr 154 Prezydium ZG w Warszawie mówiące o proporcjonalnym partycypowaniu w kosztach utrzymania wód ogólnodostępnych okręgu poznańskiego znajdujących się na terenie okręgu leszczyńskiego. Kwota 650 tyś zł jak i 170, - zł stanowi zaledwie 1/3 kosztów utrzymania wód znajdujących się na terenie okręgu leszczyńskiego i 1/6 wszystkich wód ogólnodostępnych okręgu poznańskiego, na które to jest ustalona odpłatność. Informuję, że koszt zagospodarowania i ochrony wód okręgu poznańskiego w 2011 roku wyniósł 3090 tyś zł, a przewidywane wykonanie w 2012 roku to 3500 tyś, przewidywany optymistycznie rok 2013 to kwota 3750 tyś zł.

Jednocześnie informuję, że na terenie okręgu leszczyńskiego okręg posiada w dzierżawie ponad 3000 ha wód natomiast okręg leszczyński zaledwie około 300 ha i to wód niebędących w kręgu zainteresowania wędkarzy poznańskich.

Dlatego też logicznym i uzasadnionym była uchwała pozbawiająca możliwość skorzystania okręgu leszczyńskiego z tzw. 50% wzajemności, bo czego by ta wzajemność miała dotyczyć.
Ponadto wędkarze leszczyńscy nie muszą płacić za zezwolenie na wędkowanie na wodach okręgu poznańskiego 170, - zł. Wystarczy, że wykupią składki w okręgu poznańskim, /czego im Zarząd w Lesznie nie może zabronić/ i mogą wędkować za te same pieniądze, co wędkarze poznańscy łącznie z obowiązującymi ulgami, korzystając z ciągłości przynależności do Polskiego Związku Wędkarskiego, co gwarantuje im Uchwała okręgu poznańskiego.

Wobec powyższego skarga okręgu leszczyńskiego nie znajduje żadnego uzasadnienia. Wnoszę wobec powyższego o odrzucenie skargi okręgu leszczyńskiego.



Prezes ZO PZW w Poznaniu
Jerzy Musiał



Zarząd Główny w Warszawie na Posiedzeniu w dniu 15.12.2012r. odrzucił skargę Okręgu Leszczyńskiego. Nie dopatrzył się niezgodnego ze Statutem PZW działania Okręgu Poznańskiego, a tylko niezgodność ze Statutem Uchwały Zarządu Okręgu w Poznaniu Nr 156/12 z dnia 18.10.2012r. i Uchwały 175/12 z dnia 22.11.2012r. mogła być podstawą do jej uchylenia.

Wędkarze leszczyńscy nie muszą wykupywać opłaty rocznej na wędkowanie na wodach ogólnodostępnych Okręgu Poznańskiego za 170,00 zł, ale mogą wykupić składki członkowskie w Okręgu Poznańskim i skorzystać z pełnego wachlarza ulg w składce okręgowej wynoszących m.in. 115,00zł za kontynuację członkostwa w PZW, 65,00 zł za posiadaną srebrną i złotą odznakę PZW lub otrzymać zezwolenie bezpłatnie w przypadku ukończenia 75 lat.''


http://www.pzw.poznan.pl/web/index.php?option=com_content&view=article&id=574:stanowisko-w-sprawie-skargi-okrgu-leszczyskiego&catid=25:cat-wane-informacje&Itemid=140

 

Od redakcji

ocenie wędkarzy pozostawiamy, czy powyższe argumenty i ton wypowiedzi świadczą o tym, że okręg PZW Poznań ma na celu dobro wędkarzy a leszczyński działa na szkodę i ma tylko na względzie utrzymanie stanowisk. Czekamy na reakcję władz Leszna, oraz ZG PZW.

 

Komentarze 

 
#1 2012-12-18 05:39
i tak Poznanai nie bede wykupowal bo i tak jezdze pare razy do roku na zwirownie ... plus 2 razy w roku na krzycko ...na tych jeziorach poznan nie ma wcale ryb - osieczn,a witoslaw, drzeczkowo juz jest tak siecia przelowione ze nie ma poc tam jechac ..
Cytować
 
 
#2 2012-12-18 08:52
No i proszę mamy to co mamy. Watażkowie się szabelkami naparzają a biedny lud ginie. Jakie to nasze , polskie. Czas na zmiany w całym PZW. Nasz Okręg nie jest bez winy . Trzeba było nie dać się wykolegować przy przetargach. A o co chodzi Poznaniowi to widać , o przejęcie naszych wędkarzy ,bo o wody (stawki i sadzawki ) chyba nie.
Cytować
 
 
#3 2012-12-18 09:47
Widać że prezesik z matematyką na bakier 1/6 powierzchni wód to wody sporne na terenie PZW Leszno a koszt za całość 3750 tyś. 1/6 z tej kwoty to niecałe 625 tyś a nie jak prezentowane jest wyżej. Czyli Leszno ma zapłacić całe koszty utrzymania wód. To wygląda tak jak gdybym poszedł do salonu mercedesa wybrał najdroższą wersję a po tygodniu wysłał pismo że nie stać mnie na spłacanie zobowiązań i żeby sami sobie spłacali a na dodatek wysyłał im faktury za paliwo. Gospodarstwo rybackie zostało zlikwidowane nie dla wędkarzy tylko dla działaczy. Jak sama nazwa mówi "gospodarstwo" w gospodarstwie trzeba prowadzić racjonalne działania natomiast po zmianie statusu i zapewnieniu sobie prawa do odłowów gospodarczych można złupić wody do cna bez żadnych obowiązków - bo i tak wędkarze zapłacą.
Cytować
 
 
#4 2012-12-18 10:56
sliczne podjscie poznania do sprawy jak wedkarze zaczeli przechodzic do zielonki robili zadyme że tak nie można a teraz pisza ze leszno nie moze zabronic wedkarza przechodzic do poznania-pytam sie po co wody bez ryb,sa okregi duzo lepsze z lepszym podejciem do zarybien i odłowów (w tym leszno).W poznaniu licza sie tylko odłowy sieciowe i kasa a nas ma sie ... kazdy wie gdzie Okręgowi Leszczynskiemu zycze wielu sukcesów i nie zaprzestania walki o nasze sprawy.Może komuś wreście uda sie ruszyć sprawę zaprzestania odłowów napewno przez to zyskał by duże uznanie oraz nowych członków co za tym idzie duże pieniądze.
Cytować
 
 
#5 2012-12-18 12:12
Wiem,że wszystkim wędkarzom z okręgu Leszno jak i Poznań zależy na wodach pełnych ryb i dlatego należy skończyć z odłowami tzw.gospodarczymi, a są na to sposoby. Proszę zapoznajcie się z art. " Powiedzmy stop rybackim odłowom gospodarczym" zamieszczonym w najnowszym numerze czasopisma " Wędkarstwo moje Hobby" tj. Nr 1/2013. Zacznijmy walczyć poprzez swoich delegatów na zjazdy okręgów.
Cytować
 
 
#6 2012-12-18 13:15
Władze PZW Poznań a właściwie całe władze PZW nas wędkarzy traktują jak niedorozwinięte dzieci:"Zapłaćcie nam za paczkę cukierków i my tą paczkę wam damy!Piękną,kolorową ale bez cukierków! Dlaczego bez cukierków? No to przecież w interesie otrzymujacego paczkę! Zęby się nie będą psuły,nie będzie dylematu ile ich zjeść i czy wogóle zjeść!Czego marudzicie! Przecież dostaliście paczkę!!!" Za Gospodarstwa Rybackiego Osieczna może i więcej się płaciło ale były ryby! Natomiast ZO PZW Poznan super działa w interesie wędkarzy a w szczególności poprzez bezlitosne odłowy sieciami! Cyferkami i propagandą można wmówić wszystko ! Mnie nie interesują cyferki tylko wyniki nad wodą! Chce pojechać nad wodę i połowić a nie bawić się w polowanie na Yetiego! Niedługo wędkowanie na tych jeziorach i we własnej wannie przyniesie takie same efekty!!! Za moje ciężko zarobione pieniądze chce i PACZKĘ I CUKIERKI !!!
Cytować
 
 
#7 2012-12-18 15:41
jak na to wszystko patrze to mi po prostu chce się rz....ć :-x :-x :-x :o :o :cry: :cry:
Cytować
 
 
#8 2012-12-18 17:10
Całej sytuacji winien jest leszczyński Zarząd. Siedzą na ciepłych posadkach i sobie kawkę piją ale teraz się skończy. Albo zarybicie jeziora, które jeszcze Wam pozostały tak, że ryby będą się zabijać o wędkarzy albo do widzenia i mojej składki nie zoabczycie. A moim śladem pójdą inni wędkarze, którzy w pełni mnie popierają i do budżetu wpłynie o wiele mniej pieniążków. Kawka i ciasteczka się skończą a i ostatecznie pensyjki. PZW = PZPN
Cytować
 
 
#9 2012-12-18 19:09
tak naprawde to w leszczyńskich wodach może jest karpi więcej za to w poznańskich drapieżnika i nie czarujmy sie że ryby same wskoczą nam do siatki
Cytować
 
 
#10 2012-12-18 20:09
Kraj pełen nonsensów. Stowarzyszenie jakim jest PZW to nieporozumienie. Tyle lat walki o stołki a teraz o pieniądze. Znowu bez porozumienia, bez wspólnej sprawy. To urąga zasadom wsółżycia społecznego.
Tylko NIK - t nie może poradzić?
Cytować
 
 
#11 2012-12-18 20:58
W treści wypocin prezesa przesłanie jest nadto widoczne.Cel-przejąć wędkarzy z Leszna a okręg sam się zwinie.Tylko jak wielu naszych kolegów to zrozumie?
Cytować
 
 
#12 2012-12-19 09:44
A czy jest potrzebny Okręg Leszczyński ?
A co by się stało jak powstałby jeden większy Poznański ? i paru z Leszna straciłoby "pracę" ?
Cytować
 
 
#13 2012-12-19 11:43
Kolego Pstrąg stowarzyszenie jest organizację dobrowolną, jeśli ci się nie podoba w Lesznie to spadaj do Poznania i nie agituj. Nie chcesz tu należeć to nie droga wolna. Na terenie Leszna może działać dowlona ilość stowarzyszeń podobnych do PZW Leszno i można do nich należeć lub nie. W poznańskim PZW nie tak dawno był prokurator - pisały kilka lat temu o tym media - nie wiem, czy przy odłowach gosporaczych Poznania i ich przeszłości można stawiać na ten okręg. Krótko mówią jesteś agitarem z Poznania i wyp... z Leszna
Cytować
 
 
#14 2012-12-19 11:46
Kolego pstrąd popisz sobie na stronie Poznania .. o przepraszam nie popiszesz bo okręg Poznań krytyki nie dopuszcza a już napewno negatywnych komentarzy pod ich adresem Leszno żegna wtyłkowłazów Poznania ... pa pa Pstrąg
Cytować
 
 
#15 2012-12-19 15:56
Kolego Pstrąg
A może Poznań połączyć do Leszna i będzie jeden okręg PZW Leszno. Po kiego diabła okręg poznański. Idąc tokiem pana rozumowania większe oszczędności zyskali by wędkarze gdyby zwolnić zarząd w Poznaniu pewnie przy większym korytku pewnie jest większe pogłowie.
Cytować
 
 
#16 2012-12-19 17:51
do wypowiedzi nr 13.Płaciłem więcej za wody okręgu Poznań,Okręg Leszczyński nie zaregaował,płacę na wszystkie ościenne okręgi a to są olbrzymie koszty dla mnie i wielu wędkarzy.Gospodarka rabunkowa przy odłowach Poznania jest niesłuszna.Jak mam się pogodzić z odłowami na Małym Lginiu przed tarłem sandacza w br.Każdy wędkarz ma prawo wyboru i wypowiedzi a końcowe słowa pańskiej wypowiedzi są nie etyczne.Mieszkając we Wschowie wielu odeszło do innych okręgów i wielu morze jeszcze odejść.Wybory w kołach nowego zarządu nowych delegatów na zjazd okręgu morze przyniosą nowe zmiany.Jestem dobrej myśli a jest wiele do zrobienia co nie zrobiono dotychczas.
Cytować
 
 
#17 2012-12-19 19:56
Co, boisz się o stołek....ciepło ci w d..ę ?
Nam członkom zależy tylko na rybie i wielkości składek a ci na medalach i że w ZG ktoś poklepie was po plecach. Likwidacja małych nierentownych Okręgów to konieczność , musi powstać silna , mało administracyjna organizacja.
Przychodzi czas na ekonomię a swoje uniesione ambicję schowaj , pomyśl o emeryturze bo o nowoczesnym wędkarstwie nic nie wiesz.
Cytować
 
 
#18 2012-12-19 20:29
Jeśli odłowy gospodarcze prowadzone przez Poznań uważasz za nowoczesne wędkarstwo to mi cię żal, ja działaczem nie jestem za to ty chyba masz obiecany stołek w Poznaniu...do twojej wiadomości - przeciwności do Leszna nierentowny to jest okręg Poznań dlatego chce przejąć składki naszych wędkarzy. Psycholog i inteligent z ciebie jak koziej d...y armata
Cytować
 
 
#19 2012-12-20 06:49
Panowie co to znaczy nierentowny? Jeśli jesteście takimi specami to proszę o szczegóły. A do Andrzeja - odłowy na Lginiu były w marcu, a tarło sandacza jest znacznie później, więc o co Tobie chodzi. Zawsze jest przed jakimś tarłem.
Cytować
 
 
#20 2012-12-20 10:38
To znaczy Okręg bez wody, skoro wiekszość należy do Poznania, dlaczego ?
Co oni robili jak był czas na podpisywanie umów dzierżawnych ?
A dzisiaj się dziwią że wędkarze mają pretensję ?
Cytować
 
 
#21 2012-12-21 08:52
A ja słyszałem od prezesa mojego koła, że koło Borek wydzwania do prezesów leszczyńskich kół by przyjechali na ''integrację'' do Borku. Celem tej integracji jest próba przejącia kół leszczyńskich. Z tego mi wiadomo takie telefony miał Gostyń, Osieczna, Koscian i Pakosław. Czy to jest działanie poznania mające na celu dobro wędkarzy - nie to skok na kasę wędkarzy !!! Swoją drogą sprawa się rypła i ciekawe który z prezesów leszczyńskich kół pojedzie. Pierwsi będą pewnie ci najbardziej zasłużeni
Cytować
 
 
#22 2012-12-21 13:25
Umowy ANR podpisywała w 1993 r. z tymi, którzy wody posiadali wcześniej. Czyli z Lesznem i Poznaniem i żadnych przetargów na trzeba było. A w każdej umowie jest, że przed jej końcem można ja przedłużyć i dzierżawca ma prawo pierwszeństwa. Tak więc nie trzeba wtedy robić tzw. przetargów. I nie trzeba doszukiwać się jakichś przekrętów, bo ich nie było.
Cytować
 
 
#23 2012-12-21 20:28
to co poznań wyprawia to są kpiny!!zawsze są i były z poznaniem problemy...to jest chore te ich opłaty co roku pada..ce zmieniają nie potrafią się dogadać z porozumieniami.Szczególne pozdrowienia dla prezesa z Wrocka :lol:
Cytować
 
 
#24 2012-12-27 21:13
każdy wędkarz chciałby płacić niska stawke i będzie wszystko czynił aby mniej płacic poprzez odejście do najbliższego koła poznańskiego i nie obchodzą go prywatne interesy Pana Dyrektora Biura z PZW Leszno. /wędkarzom wiadomo jaki dyrektor ma cel/.
Cytować
 
 
#25 2012-12-28 07:16
Nie wiem jaki cel ma dyrektor biura z leszna, wiadomo natomiast jaki masz ty madruk i twój dyrektor z poznania - skok na kasę leszczyńskich wędkarzy . Nie wypowiadaj się za leszczyniaków poznańska pyro. Śmierdzi agitacją aż miło tak jak pisali koledzy popisz sobie na stronie poznania a stąd spie...rzaj aparatczyku
Cytować
 
 
#26 2012-12-28 07:19
Madruk - wtyłkowłaz poznania . Widocznie poznań nie ma dobrego portalu wędkarskiego że pojawiają się tutaj ich wędkarze
Cytować
 
 
#27 2012-12-28 07:51
To normalne - Poznań próbuje zdyskredytować dyrektora bo on im stawia jakiś opór - przeczytajcie jego pismo na stronie okregu leszno . Może Wróblewski nie jest święty, ale jest od nas i przed nami a nie przed poznaniem będzie się rozliczał. Panowie Poznań chce nas skłócić to stare sztuczki rodem z bezpieki. Widać siedzi w poznaniu kilka osób po szkołach propagandowych - powinni jeszcze zatrudnić Jaruzelskiego wtedy akcja była by pełną gębą jak za ''starych czasów''.
Cytować
 
 
#28 2012-12-28 08:54
madruk to pewnie człowiek z z zarządu PZPR ( Poznańskiej Zmotoryzowanej Przetwórni Ryb).
Cytować
 
 
#29 2012-12-28 13:37
ile płacą wędkarze innych okręgów po opłaceniu w 2013 składki członkowskiej w Poznaniu zamiast w swoim okręgu: 170 zł, 135 zł czy 115 zł bo jeżeli 115 zł to niech inne okręgi się zastanowią ile ich członków przejdzie do poznania gdzie będą tańsze opłaty , a korzystać będą też z wód byłych swoich okręgów.totalny bałagan, turystyka międzyokręgowa nadal kwitnie.Jeszcze trochę a PZW jak nie zrobi jednej wspólnej opłaty to padnie a płacić będziemy za każdy grajdołek z wodą oddzielnie każdemu dzierżawcy.
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama